Spännande!

Om en halvtimme har jag och Andreas ett inbokat möte med en vilt främmande kvinna och hennes man. Vi har nämligen blivit tillfrågade att arbeta med dom i deras företag för att vi verkade vara så trevliga och utåtriktade människor. Vi träffades en gång i samband med en skogspromenad med Atlas. Ikväll ska vi gå en gemensam promenad med hundarna och höra om deras företag. Väldigt spännande och intressant, självklart är jag skeptiskt men vi har ju inget att förlora genom att bara åka och lyssna. Dessutom är det alltid kul för Atlas också då dom hade en väldigt trevlig golden retriver. Jag berättar mer ikväll när jag kommer hem, vi får se vad dom säger :)

Kram på er sålänge!!



 


Kommentarer
Postat av: Elin

Men herregud va roligt gumman!! LYCKA TILL! Ja håller tummarna, shit de e ju jättespännande :-) KYSS!

2010-03-29 @ 22:59:14
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Anna

Det lät verkligen spännande :-) Nyfiken på att höra hur det gick! Jag är gärna med på ett glas vin någon kväll, nu har jag dessutom tentat av sista kursen i skolan så kvällarna kan numer ägnas åt roligheter istället för plugg :-) Ska ni resa bort något i påsk eller blir ni hemma i Karlstad? Skulle vara kul att ses i påskhelgen någon dag om du är ledig från jobbet? Många kramar!

2010-03-30 @ 13:40:45
URL: http://annahook.blogg.se/
Postat av: Marieh

Låter väldigt spännande!

2010-03-30 @ 17:46:16
URL: http://marieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0