Nästa vecka bygger vi Sommar!

Ja ni på måndag så bygger vi äntligen upp sommarbutiken på mitt härliga jobb! Jag vet att vi är många som längtar efter sommar och värme just nu i dessa snöiga kyliga tider. Men samtidigt kan jag tycka att alla gnäller så mycket på snön, jag har tillhört en av dom där alla. Tänkte ändra på det och njuta av vintervädret medan vi har något. Tills det att snön är borta så drömmer jag mig bort lite ibland speciellt till den härliga sommarstugan!


I sommarstugan


Fina ljuvliga utsikt från altanen i stugan


Atlas älskar att få följa med i båten

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Hoppas ni klarar er bra utan mej då ;-)

2010-03-09 @ 20:21:44
Postat av: Tess

åhhh nej Emmeli det gör vi egentligen inte men vi har ju inget val!! Lycka till i morgon på öppningsdagen och allt!!

2010-03-09 @ 22:17:24
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0