Inskolning

Jag är precis hemkommen från inskolning på det nya hunddagiset som jag valt i förhållande till avståndet från mitt jobb. Dom verkar oerhört seriösa och från vad vi är vana väldigt kompetenta och utbildade. Jag fick en hel bunt med papper som vi skulle fylla i. Dom ville titta i vaccinationsintyget och låta atlas vara i miljön med oss när vi diskuterade det jag fyllt i om honom. I morgon ska han få vara där under en heldag, ett jättemysigt eget bås har han fått och jag har varit och köpt en ny hundbädd på hööks som han ska få med sig till det nya dagiset. Det blev lite nya leksaker till dagiset oxå och ikväll blir det en tripp till Ikea där jag ska införskaffa en plåthink till hans foder.


Mysig hundbädd med leksak, 399:- Hööks                                      Trasselboll 49:- Hööks

Kamptrasa 39:- hööks


Kommentarer
Postat av: Pia

Vad glad jag är för din skull! Det är skönt när man känner att folk som ska ha hand om ens djur kan sin sak och är seriösa. Vilka fina grejer han får med sig till sitt dagis. :) Lycka till med den nya platsen! Kram

2010-03-05 @ 08:30:24
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com
Postat av: Marieh

Vart ligger det nya dagiset? Jag har min hund på ett dagis som heter Solatassen. Hur bra som helst och hon älskar det.

2010-03-05 @ 23:00:40
URL: http://marieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0