Här är ett klipp från Fredrik Steen

Godmorgon! Jag sitter och gör mig iordning till jobbet och läser samtidigt alla bloggar, kallar det faktiskt för beroende, men det finns så många härliga bloggare där ute både sånna man känner och sånna man inte känner. Jag vill ju inte missa någon bra blogg. Fredrik Steens blogg som jag skrev om igår ikväll har ett jättejättebra videoklipp som jag anser är den ansolut bästa övningen att göra med sin hund för att bygga förtroende. Jag kör alltid på det här och visst får man ta en del hopp och nafsmärken men vi har väldigt kul tillsammans. Titta på videon och njut av en fin relation mellan hund och människa. Nu ska jag åka och jobba, Ha en bra dag allihopa!


Titta i tidigare inlägg för länk till hans blogg.


Kommentarer
Postat av: Anna

Leken är det absolut viktigaste! Så rätt :-) ..Det finns en superbra kvinna som heter Maria Hagström (www.skogsborg.net) som också har en massa tips på hur man bygger upp en värdefull lek och hundens eget initiativ till kontaktsökande - som ju är jätteviktigt. Hon är först och främst inriktad mot tävlingsträning med det är absolut lika givande till den vanliga vardagslydnaden. Tack för igår Tess! Kramar! :)

2010-03-13 @ 11:50:01
URL: http://annahook.blogg.se/
Postat av: Jossan

Gud vad du är söt :) tack kära syster !!

2010-03-13 @ 14:28:19
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0