Fika.hundbus.sol.vänner.

Nu har vi precis tinat upp efter några härliga timmar i solen ute på skutberget. Sällskap hade vi av fina Malin hennes goa Per och deras hundar Alba och Vinga. Det blev fika och lite bus, Atlas tog tillfället i akt att sticka iväg till andra hundar och struntade totalt i vår inkallning. Jag blir så arg så arg fast mest på mig själv för att jag inte tar tag i att träna inkallning, får bli skärpning!! Tack fina vänner för en superhärlig förmiddag tillsammans!

Fina familjen

 

Mysigt!

Atlas och Husse



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej du har en så fin blogg med oerhört fina bilder! Mopsen på bilden är väldigt lik min mops Melker. Atlas är himla fin hur går det med hans allergi? svarar han på medicineringen? jag följer din blogg troget och önskar att du skriver mer om hundens hud och allergier.

Kram

2010-03-07 @ 18:40:42
Postat av: Pia

Underbara vinterbilder med fina hundar! :)

2010-03-07 @ 18:44:26
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0