En superbra dag!

Dagen har gått som planerat, och jag har till och med hunnit med en cykeltur med Atlas där han fick springa fem kilometer. Nu är vi precis hemkomna från nöjesfabriken där vi har tackat av min underbara chef som gör sista dagen imorgon! Tack Liselotte för allt du bidragit med i både min och ikeas utveckling det kommer kännas oerhört tomt utan dig. Du är en så fin människa och du värnar alltid om alla andras välmående! Din energi smittar av sig och jag har många härliga minnen. I sommar hälsar vi såklart på i ditt fina hus i skåne!

Nu ska jag hoppa i sängen här faktiskt, i morgon börjar jag tidigt!
Hoppas att ni haft en härlig dag och att ni kunnat njuta av solen som jag hört kikat fram på många håll i landet idag.

Godnatt ni fina!


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Du är så jävla snygg!!

2010-03-26 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0