Denim

Förlåt för helt kass uppdatering! Men nu är jag utvilad och glad igen, har sovit konstant i 11 timmar i natt. Det har varit en tuff helg med långa jobbpass. Jag har inte gjort annat denna helg än att jobba. Idag är jag ledig och jag ska fortsätta njuta av att inte ha något inplanerat. Det blir såklart mycket tid ute med Atlas men snöstorm igen gör det ju inte speciellt kul att gå ut. Men som sagt allt handlar om inställning! Jag hade tänkt mig att baka lite idag också, så bra att frysa in och ha hemma när man får besök.

Sedan är ju oerhört sugen på att shoppa loss! Jag vill köpa mer vårkläder och skor i söta pasteller, härlig denim och klänningar i lätta fina material...


Kommentarer
Postat av: Josefine

åh, tack :D äntligen hjälpte jonas mig att sätta upp den ;) baka lite gott åt mig så jag har att knapra på imorgon ;D haha ! puss

2010-03-01 @ 16:52:53
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Pia

ÅÅå, vilka vårkänslor jag fick nu när jag såg den bilden. Jag älskar jeanstyg! :)

2010-03-05 @ 08:32:55
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0