Vacker.sommarkväll.jordgubbar.äng.hundsim.

En riktigt bra dag gick mig idag till mötes, hade oerhört motivation på jobbet idag och fick mycket gjort. Väl hemma började jag fixa lite med middagen som jag skulle bjuda Karin på. Det blev kycklingFajitas och sallad. Vi gick en väldigt lång promenad runt kroppkärrssjön, det var strålande väder och hundarna Atlas, Danso och Diva njöt till fullo av varandra och promenaden. Vi lät se busa på en underbar äng full av sommarblommor, det doftade ljuvligt och jag och Karin kunde inte heller låta bli att springa ut på ängen med armarna rakt ut och bara göra sköna sommarskrik medan hundarna jagade varandra så bara svansarna syntes. Vilken känsla och vilken energi jag får av fint väder och underbara miljöer. Vi avslutade vår kväll med en varsin skål svenska jordgubbar socker och lite grädde på vår terass i kvällsolen.

Nu ska jag hämta min älskling och sen ska vi hoppa i säng. I morgon ska vi på picknick och utflykt med Mamma och lillebror. Längtar massa efter mysig kvalitetstid!

Hoppas ni mår bra!

Danso njuter i gräset

Diva & Atlas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0