Lycka

Lycka för mig är att jag får må bra och vara frisk och att min familj och mina nära mår bra och att dom är friska. Lika viktigt är det såklart att mina vänner mår bra. Lycka för mig är att få umgås med dom som betyder allra mest. Igår blev det en sån kväll då jag fick en rejäl dos vänskap och umgänge med Elin, Jacob, Adam och Catta. Vi åkte till hammarö för att ta en gemensam promenad och Atlas var såklart med och fick busa runt lös, han bjöd oss på en riktig show då han fick världens lyckorus och frihetskänsla. Det var en skön kväll och vi pratade ikapp lite och skrattade och skämtade som alltid lika lättsamt när vi ses. Nu har Elin åkt tillbaka till Halmstad och jag känner mig genast lite tom igen. Det är alltid lika roligt när vi ses men det är oxå lika jobbigt att säga hej då.

Bilder från igår:

han ser farlig ut men han har bara väldigt kul

vi har väldigt olika smak på skor...



Kommentarer
Postat av: Susanna

Älskar din blogg och dina bilder!

2010-06-09 @ 16:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0