Kronprinsessbröllop

Vissa gillar det andra inte men jag tillhör dom som verkligen gillar det här med det kungliga bröllopet och all uppmärksamhet runt det. Visst kan det bli lite för mycket uppmärksamhet runt vissa grejer och många tycker det här är tjatigt men vad tusan det här händer ju bara en gång och jag tycker att det är kul att följa media och speciellt att följa alla kläder som gästerna har på sig. Just nu är det dax för de inbjudna att gå på konsert i konserthuset. Jag kikade på några bilder från röda mattan och jag måste erkänna att jag är sjukligt avundsjuk på den yngsta sessan Madeleine för hujeda mig vad vacker hon är och vilken klänning hon hade idag! Ska bli oerhört spännande att se alla klänningar i morgon under själva bröllopsdagen. Jag jobbar ju imorgon och det ska faktiskt bli riktigt kul för IKEA satsar grymt mycket på det här och firar såklart oxå det kungliga bröllopet. Vill ni se mer av vad ikea gör och vad som händer i Stockholm just nu så kolla in den här hemsidan


BILDER FRÅN www.aftonbladet.se


Kommentarer
Postat av: Jossan

åh tack tess :) du får komma hit och hälsa på snaart ! nu när det är sommar och allt ;)



jag ska också följa bröllopet så mycket jag kan, så mycket fina klänningar och vackra människor :)

2010-06-19 @ 10:34:46
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0