Juni och sommar på riktigt

Dagarna går så fort så jag känner att jag inte riktigt hänger med på allt som jag borde. Idag blir en sån dag som ska ägnas åt att fixa sånt som jag inte hunnit. Det största fokuset kommer att hamna på vår terass. Jag ska plantera små buskar, plantera mer blommor i krukorna, hänga upp belysningen, sy nya kuddar till soffan, köra saker till tippen och rensa ogräs utanför räcket. Ja detta är inte ens allt, men kul ska det bli och jag tänker sätta fart direkt och det med ett trevligt besök till plantagen.

Ha en riktigt bra dag!



Kommentarer
Postat av: Josefine

du kan få komma hit och pyssla lite åt mig också :) när kommer ni och hälsar pååå ? :D

2010-06-02 @ 11:04:16
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0