Vårt lilla hjärtegryn

Vår lilla älskling har börjat klia sig igen och jag blir snart tokig. Det är ett ständigt lidande för honom även om han inte alltid är märkbart påverkad. Att vara en hund och lida av en allergi kan inte vara det lättaste och vi accepterar inte att han ska ha en sämre livsstil bara för att han är sjuk. Det finns ju hjälp att få så jag är den som hänger på telefonen till hudspecialtisten Susanne imorgon bitti. I morgon ska jag berätta en förhoppningssvis roligare grej oxå som handlar om Atlas. Jag är förväntansfull och jag har stora förhoppningar på att detta kan bli något riktigt bra!

Nu ska vi åka och käka pizza hos Karin i Östra fågelvik. Ha en mysig kväll!

 

Matte & husse älskar dig såå!


Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars Atlas - hoppas det blir bättre snart!!



Väntar med spänning angående det du ska avslöja imorgon!!

2010-07-18 @ 20:12:44
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Bella

Gud tack så hemskt mycket. Vad glad jag blir ;D Ur härliga bilder med hunden.. Jag vill också ha hund, avundsjuk :D

2010-07-20 @ 14:19:55
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0