Sköna lata dagar

Önskar att jag hade en hängmatta och en bamse trädgård då skulle mina sköna lata dagar vara fulländade. Men det har idag som igår blivit en hel del sol och en hel del fika. Mysigt kravlöst, stressfritt och underbart! Goa Karin har hållt mig sällskap hela dagen! Nu inväntar jag min golftokige man, att golf kan vara så kul jag borde väl kanske ge den där sporten en chans för att hinna med att träffa honom. Han spenderar den mesta av sin lediga tid på det välklippta finsvarvade gräset och jag ölskar att han hittat något som han verkligen tycker är kul. Det är ju socialt och man får vara ute i fin natur.

Bilden är från Sköna Hem


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag verkligen älskar din blogg! gillar verkligen upplägget och att den känns så personlig!



Ha det så bra!

2010-07-01 @ 21:24:43
Postat av: Anonym

hihi ja det gjorde jag, dom var toksköna ;)



jobbet går hur bra som helst :) jag trivs som fisken i vattnet ! sitta i kassan och tjata med gamla farbröder som kommer in är min grej ;) hihi

2010-07-02 @ 17:36:48
Postat av: Linda M

Så härligt du har det! Du prickade verkligen in rätt vecka för semester!

Kram

Bobbies matte

2010-07-02 @ 18:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0