Ska semestern regna bort?

det känns inte allt för kul att hela vår semester verkar regna bort. Idag har vi varit i stugan och där var det sol några timmar sen mulnade det igen totalt. Här hemma verkar det som om det varit sol hela dagen och den lyckas vi missa, hela nästa vecka ska oxå regna väldigt trist. Jag håller på att packa och tvätta och städa lite inför vår roadtrip till västkusten. Vi kommer att åka till Andreas kuseiner Julia & Henrik och se deras nya hus i Uddevalla där hade vi tänkt stanna några dagar och sen ska vi få låna deras lägenhet i Göteborg under nästa vecka. Det ska bli tomys, min söta syster verkar vara ledig mån-ons oxå så då kan vi passa på att umgås med henne en hel del! Nu ska jag ta en paus i mitt hemmafixande och ägna lite tid åt hunden.

Hörs sen!

Jag bjuder på en blöt och en torr bild av goa Julia & Henrik som vi ska hälsa på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0