Powerwalk på 80 minuter avklarad

Idag är det inte alls så varmt ute som igår, luften känns så mycket friskare och lättare. Jag drog med mig min sega hund ut på en powerwalk i det strålande solskenet. Andreas är och spelar golftävling och det ska bli så spännande att höra hur det gick för honom. Jag ska svettas av en stund nu och sen blir det solhäng med bästa Mallan. Förhoppningsvis ett avsvalkande dopp oxå. I eftermiddag ska jag uträdda lite ärenden och ikväll blir det nog till att grilla lite lax om jag får bestämma!

Önskar er en bra dag!!

Svettig och skönt nöjd!




Kommentarer
Postat av: Sara

Duktiga duktiga du!! Skönt att vara ledig?

Tack för fina kommentaren bästa Tess <3!

2010-07-14 @ 12:47:14
URL: http://wahlstedt-wahlstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0