Minigolf en grej för mej?

har spenderat kvällen med fina vänner på en fin minigolfbana i skoghall. Jag var inte såå dålig som jag trodde om mig själv men det kanske bara var tur eftersom jag hållt mig från att spela på säkert fem år för mitt humör inte är det bästa när det går dåligt... Men idag var det faktiskt väldigt kul! Dåliga bilder men jag hade bara mobilen med mig.

Nu ska jag hoppa i säng, det har varit en alldeles för lång dag och efter en natt sovandes eller snarare hostandes på soffan för att Andreas skulle få sova så känner jag mig helt slut. Hoppas ni mår bra!!

Jacob tror att han är bäst..

Sötaste vännen Malin var en riktig slå hårt spelare ;-)

Mina absoluta favoriter!

Jocke var med oxå men han ville inte visa sig på kort trots att han gav oss alla storstryk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0