Lillebror bus och Mallan promenad

Efter jobbet åkte jag ut till Hammarö och hoppade studsmatta, cyklade jagade och lekte med världens goaste lillebror Albin. Jag fick kvällsmat på deras nybyggda superfina altan och sen tog vi en promenad runt djupsundet.

På djupsundet har dom Hammarös brukshundsklubb och jag gick faktiskt in på deras uppställda agility plan och testade några fasta hinder och Atlas fullkommligt älskar det! Han är super snabb och det märks att han tycker det är jättekul. Jag måste höra mig för om en grundkurs i agility här i närheten.

Efter mamma visiten tog jag ytterligare en promenad med bästa Mallan.

Nu blir det kvällen här på Norrstrand och i morgon har jag en ledig dag framför mig och den ska spenderas i sommarstugan tillsammans med våra vänner Linda & Pierre. Killarna ska fiska och vi ska sola och bada, fika och läsa skvallertidningar hela dagen! Hoppas att väderguden är på vår sida!

Godnatt!!



Kommentarer
Postat av: Karin

Snyggo Tess, alltid lika fin!!



Hoppas ni får en härlig dag i stugan imorgon, jag vet att vädergudarna redan bestämt sig för att låta solens strålar skina över er :))



Massa puss & kyss



Psst.. Fixat sim kortet så nu fungerar mob igen :-)

2010-07-06 @ 23:12:03
URL: http://igaridagimorgon.weblogg.se
Postat av: Pia

Jag fullkomligt älskar din blogg. Så många fina hundbilder som förgyller den och så skriver du väldigt fint med! Jag kommer läsa din blogg ganska flitigt, även om jag inte kommer skriva så speciellt långa och många inlägg själv i min på ett tag....Allt är ryggens fel! Så fort den är bättre kommer jag att vara mer aktiv bloggare igen. Kram

2010-07-07 @ 14:53:19
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0