Halsfluss

natten till i dag har varit ett rent utsagt helvete. Jag har inte sovit många timmar och det pågrund av ett fruktansvärt halsont samt nästäppa. Jag insåg när klockan var tolv att jag inte hade nässpray och kunde knappt andas, tacka vet jag seveneleven som har öppet dygnet runt och som fakttiskt säljer de vanligaste preparaten. Jag fick sjukamnäla mig i morse och vid tio fick jag tid hos doktorn för ett halsprov. Jag har halsfluss och fick ett antiinflammatoriskt läkemedels som hjälp att bli av med detta.

Tur att jag är ledig i helgen så den kan gå till att bli frisk. Ikväll blir det film och filt i soffan, jag har nästan sovit hela dagen och försökt återhämta mig. Helvetes jä...skit, jag hatar att vara sjuk!

Detta har legat på en bricka nära till hands hela dagen, mediciner och C-vitaminer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0