Krispig och frisk luft

Våra första semesterdagar inleddes i sommarstugan därav kass uppdatering. På fredagskvällen hämtade vi söta syster Jossan och hennes goa Jonas på stationen i säffle. Dom hade tagit tåget från göteborg. Vi har spenderat några tyvärr riktigt mulna dagar i stugan men sällskapet och aktiviteterna har ändå gjort vistelsen till ett rent nöje. Killarna har vi mest sett skymtar av ute på sjön då de fiskade så mycke de bara gick. Det fångades god Gös och Aborre som vi panerade och åt tillsammans med färskpotatis och romsås. Jag och Jossan har mest sett på Tv. varit och handlat i "stan" och plockat blåbär i skogen som fick bli grund till en god smulpaj. Igår var även Mamma, Kent och lilla Albin hos sina vänner i sommarstuga någon kilometer från våran stuga, vi tog båten över till dom och hälsade på. Den familjen hade köpt en ny vattenskoter som alla var väldigt sugna på att testa! Andreas och Jonas fick sig ett varsitt åk och lyckan var total. Summan av kardemumman är helt klart en riktigt mysig helg trots tolv grader varmt och spöregn! Min semester börjar i morgon på riktigt och jag vill inte redan känna att det är höst?

Nu ska jag ta en lång varm dusch och sen ska vi bara mysa i soffan med film och tända ljus!
Hoppas ni mår bra!


Efter turen var husse blöt, vad hände?

 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att din kille är jävligt snygg. är avundsjuk på dig han verkar så perfekt. du är också fin iof men han kan få snyggare.

2010-07-26 @ 14:28:59
Postat av: Tess

haha bästa kommentaren någonsin! Min kille är gött nöjd nu över denna fina komplimang ;-)

2010-07-26 @ 23:02:08
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0