Det blev en dag med småsyskonen

Jag mötte upp Lotta & linnéa i mariebergsskogen i eftermiddag, vi fikade lekte i lekparken, kollade på djuren och myste ikapp en massa tid som vi inte hunnit ses på. Det var såå mysigt och jag tror att det var väldigt uppskattat!



Lilla söta sladdis syster Linnéa på utflykt i mariebergsskogen

Sen på kvällen frågade mami om jag ville med på en utflykt till de berömda räkmackornas by Värmskog. Jag som aldrig tidigare upplevt dessa gidbitar tackade såklart ja och vi mötte upp min morbror och lite mer släkt där borta, sedan har kvällen avnjutits i familjärt fint sällskap och såklart en hel del lillebrorbus. Atlas har varit med hela dagen och han har skött sig kanon. Nu är han dock väldigt trött! Jag ska alldeles strax åka och hämta mitt allt från jobbet och sen blir det lite kvällsmacka och te här hemma innan sängdax.

Den berömda Värmskogs mackan

Bästa dagen på länge när jag fått umgås så mycket med de som ligger mig allra närmast om hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Linda M

Hej tjejen!



Ville bara säga att jag mailade dig för några dagar sedan, du kan väl skicka din adress med svarsmailet, så jag kan skicka tillbaka din bok som jag är mycket glad över att ha fått låna!



Kram

Bobbies matte

2010-07-22 @ 10:32:01
Postat av: Josefine

oj så mysigt :) fin bild på linnéa där i tunneln ;)

2010-07-22 @ 12:35:14
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0