Älskade sommarstuga

Dagen har spenderats i sällskap av Linda, Pierre deras toksöta son Douglas och Andreas och hans bror Jocke. Tanken var ju sol, bad, fiske och grillning. Men det blev inte så mycket fiskande för grabbarna då båten inte ville starta trots deras tappra försök att lufta tändstift och kolla bränslet osv. Det blev inget dopp idag heller, bara Atlas som tog sig en svalkande simtur. Men vi har ändå haft en urmysig dag och jag fullkommligt älskar denna platsen! Det blåste rejält där ute idag så vi kände inte hur mycket solen faktiskt tog. Nu några timmar senare känner jag en väldigt värmande känsla i kroppen och jag inser att jag faktisk är lite bränd, till och med mina ben som aldrig blir solbrända annars har blivit röda...

Hoppas att ni alla kunnat njuta av solens sköna strålar idag. Nu ska jag och mannen kolla Spanien-Tyskland och mysa i soffan.

Puss & Kram

Linda och jordens sötaste charmtroll Douglas

Besvikna och fiskesugna killar på ingång till sommarstugan

Killarna tröttnade på att kämpa med båten och spelade lite boccia istället

Vi åt läskande vattenmelon på bryggan

jag tog ett mysigt kort på Linda & Douglas från min solstols pose.

Måste såklart bjuda på några hundpics oxå även om denna bloggen mest innehåller hundbilder, men det är ju en stor del av mitt liv!

Finaste Atlas




Kommentarer
Postat av: Elin

Oh va mysigt det ser ut! Tack för kommentaren på bloggen. Vi ska kolla på ett hus vid 17:00, men en kvällspromenad är väl inte helt fel det heller om det fungerar för dig:). Hör av dig imorgon sötis!



Stor kram!

2010-07-07 @ 22:21:37
URL: http://ellanbloggar.wordpress.com
Postat av: Elin

Åå va underbart härligt ni ser ut att ha det gumman!! Å vilka fina bilder! Atlas är ju den vackraste! SAKNAR DEJ!!

2010-07-07 @ 23:53:13
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Anna & Silver

Förstår att du älskar den platsen :) Ser verkligen underbart ut! Hoppas allt är bra med er, vi får ordna en dejt snart :) Kramar från oss!

2010-07-08 @ 07:57:00
URL: http://annahook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0