Trött

Idag är jag sliten men jag har ändå hunnit med mycket. Efter jobbet hämtade jag upp sötaste raraste syster och vi myste lite här hemma innan hon följde med till kil för att kolla Addes match. Tyärr blev det förlust för laget men Adde gjorde en bra insats och de två enda målen.

Atlas har varit själv ikväll i några timmar och det är bra träning då han nästan aldrig är själv längre eftersom adde är hemma på dagarna. Han ligger alltid i hallen på sin filt och väntar tills vi kommer. Oavsett om vi är borta i minuter eller timmar så finner han sig väldigt trygg och behaglig hemma, inte ett ljud och inga hyss. Duktig är vad han är.

Tyvärr har jag nu på kvällen upptäckt små svarta prickar runt hans mun. Detta är ett ställe som han ofta kliar på. Tänk er att ett textil plagg möglar och svampen sprider sig smått. Precis så ser det ut. Jag har varit över till grannen och lånat ett förstoringsglas för att kolla om det var löss. Men prickarna saknar ben och de känns lite oljiga när man pillar på dom. Verkligen ett mysterium detta med hans hud. Tur att vi ska reda ut detta i februari. Men är det någon som tror sig veta vad dessa prickar är?

Nu blir det sängen här tillsammans med en ipone och reprisen av robinson som vi missade ikväll. får se hur länge mina ögon orkar vara uppe.

Kram & Puss


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack för igår ! Det var myspys :)

2010-01-28 @ 07:17:16
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0