Tror fasiken att det fungerar!

Överskriften talar om min Detox kur som jag kör. Jag kan idag efter en veckas användande konstatera att jag känner mig mycket piggare och att jag faktiskt orkar mer. Det kan självklart bero på att jag rör mig mer och äter bättre också men jag tror nog att Detox kuren hjälper. Det kan ju vara psykiskt oxå det vet jag inte men funkar gör det ju i vilket fall som helst så strunt samma!

Idag har jag kört en kort dag på jobbet. Efter det kilade jag in på Bergvik en sväng och handlade med mig lite blommigt från gina tricot. Hur härligt som helst med alla våriga fina plagg i tunna lätta material. Sen har jag vandrat i 50 minuter med Atlas. På promenaden träffade vi en annan ridgeback som oxå hette Atlas och han var åtta år och jättefin för sin ålder. Atlasarna fattade tycke för varandra direkt :)

Nu har jag betalat räkningar, rensat gardeoroben och kört några tvättmaskiner. Ikväll ska jag iväg till Linda på jobbet för en vin tisdag med några fler härliga jobbtjejer. Men jag avstår vinet ikväll, kan ju inte förorena min kropp nu när jag håller på att rensa ur alla slaggprodukter och gifter. Dom behöver ju en chaufför så det blir säkert uppskattat ändå.

Puss & Kram på er!

Mina två A:n är min största Lycka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0