Playdate med Silver

Godmorgon sköna Söndag! Idag är det lek och träning på schemat. Vi ska efter lunch träffa ursöta ANNA och hennes hund Silver för en playdate. Ska bli jättekul att se hur dom fungerar tillsammans då båda verkar vara ganska tuffa. Innan lunch tänkte jag åka en tur till rusta och införskaffa mig några agility hinder som LINDA tipsade om. Hon kör mycket agility med sin hund Charlie. Jag behöver ju massa träningstips nu när jag tänkt börja en kurs till våren. Mitt största problem är att Atlas inte lyssnar på mig när det är andra hundar nära. Han vill väldigt gärna springa fram och leka och hälsa. Jag behöver träna detta att ha honom lös bland andra hundar. Det är svårt att få till träningen då man sällan är flera hundar. Någon mer som behöver träna detta och befinner sig i Karlstad? :)

Tar lite bilder sen på vår lekrunda så ni får se vackra Silver.
Ha en fortsatt skön söndag!


Undrar om texten stämmer, det tåls att se :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0