Plantarfasciit - Hälsporre

Jag har fått en hälsporre säger dom som vet. Detta ska tydligen bero på dåliga shoes och att man går på för hårt golv. Jag går i snitt väldigt mycket både på jobbet och efter jobbet på jobbet är det ca 8 h per dag varje dag på betong golv, Inte konstigt att skorna slits och att jag måste investera i ett par nya även om det tar emot i den ekonomiska tarmen om man nu kan ha en sån. Lägger hellre pengarna på att fixa köpa lite nya vårgrejer till lägenheten eller lägger undan till resan till sthlm som jag ska berätta mer om framöver.

Ikväll har vi haft mina fina och underbara svärföräldrar här på besök. Vi har ätit tacos och myst i soffan framför premiären av let´s dance. Nu ska jag hoppa i sängen för i morgon har vi massa att fixa med på stan blandannat.

Hoppas ni mår bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0