Nyårslöften

Jag har tre stora och viktiga nyårslöften

  1. Tänka på min inställning till saker och ting. Sluta upp att gnälla för minsta lilla, det finns dom som har det mycket värre. Jag ska uppskatta min vardag mer och glädjas åt det jag har istället för att gnälla över det jag inte har. Allting handlar om vad jag har för inställning! Det smittar av sig hur du är i ditt sätt. Var en god medmänniska och ge det bästa utav dig själv så får du se vad mycket fint du får tillbaka
  2. Jag ska dricka minst 2 stora glas vatten om dagen. Jag dricker nästan aldrig något och har ofta huvudvärk wonder why?
  3. Ta tag i mig själv, öka min självdiciplin när det gäller träning och bra kost.
Detta är tre väldigt viktiga nyårslöften. Jag brukar aldrig kunna hålla dom men detta året gör jag en stor satsning!
Om jag kan fullfölja dessa kommer jag att kunna leva gladare längre och lyckligare utan att min familj och vänner få ta stryk av mitt humör och min inställning.

Välkommen underbara 2010 NU KÖR VI!






Kommentarer
Postat av: Elin

GILLART!!!!! KOmmer ju bli kalas, riiktigt bra! Hur mår du nu från sjukan? Saknar dej hun! KYSS!

2010-01-02 @ 23:49:51
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Jossan

Fin du är sis :)

2010-01-05 @ 14:08:13
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0