Nyårsafton

Mitt inlägg om vårt nyårsfirande har inte blivit publicerat av någon anledning så därför kommer en kort sammanfattning av vår kväll.
Klockan 19.00 bjöds det på välkomstdrink hos Sara och Jocke mitt inne i stan. Det var dom som var värdpar för kvällen och även de som fixat med all mat osv. Allt var väldigt fint och gott ordnat och jag och Andreas träffade många fina människor som vi inte kände sedan innan. Det blev såklart lite hundsnack med några av dom andra gästerna för flera hade hund. Jag vill skicka ett STORT tack till den sötaste Sara någonsin och hennes bästaste Jocke för en toppenkväll! Era vänner och bekantskap var underbara!
Jag och Andreas gick hem vid kvart över elva för att hålla vår fina hund sällskap under timmen det smäller som mest. Vi drog ner alla persienner och höjde teven väldigt högt för att avleda ljuden. Det gick väldigt bra Atlas var bara lite orolig strax efter tolv men sen somnade han tryggt hos oss i soffan.

jag fick tyvärr inte med mig kameran till kvällens fest...

GOTT NYTT ÅR!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var en underbar kväll och tusen tack för att ni kom och gjorde den magisk:)



Många kramar!

2010-01-02 @ 12:31:11
URL: http://wahlstedt-wahlstedt.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hej! Ja, det var verkligen jättetrevligt att träffas! Alltid skönt att veta att det finns fler som är lika hundtokiga som jag :) Vi får absolut se till att träffas med hundarna snart här framöver så de får busa lite! Ha en underbar helg! Kramar!

2010-01-02 @ 17:44:51
URL: http://annahook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0