NU VÄNDER DET!!!

Älskade underbara år 2010 jag har så stora förväntningar och förhoppningar och en förhoppning är att min käraste älskling skulle få ett jobb. Jag kan nu meddela att det har han fått idag!!! Känslan av att han fått jobb och slipper gå hemma och ha tråkigt för för att ett företag lurat honom på pengar! Jag kan inte beskriva min lycka för hans skull och inte heller min lättnad över den ekonomiska situationen. Helt fantastiskt, nu kan vi fortsätta att kika runt på små söta hus och kanske förverkliga våra drömmar om att iallafall renovera köket och badrummet, sådana planer som legat på is.

HURRA HURRA IDAG ÄR JAG VÄLDIGT LYCKLIG!!!
TILLSAMMANS ÖVERVINNER VI ALLT!








Kommentarer
Postat av: Jossan

Han är så duktig :D vad glad jag blir ! Jonas kommer och hjälper er med renoveringen ska ni se ;)

2010-01-11 @ 19:53:09
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Elin

Jag blev så himla glad över den underbara nyheten när du ringde! Ettså himla stort GRATTIS!!!! NI är bäst!! Hälsa Adde från mig och mamma & pappa hälsar till er också! Vi är såååå glada för Er! Vindarna vänder alltid! :-) PUSSS

2010-01-12 @ 01:35:31
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hej gullan! Vad roligt och skönt att han fått jobb igen! :)



Crownridges heter uppfödaren, hon har dock tyvärr ingen hemsida men på min blogg nu kan man klicka in på tiken och hanen iaf. Hanen är importerad från Slovakien och tiken är ifrån Djungelkattens.



Ja det måste vi och du får gärna komma och hälsa på valpen, jag ska ju vara hemma en vecka först och har gärna sällskap någon dag! :) Kram

2010-01-13 @ 23:04:49
URL: http://lillaochstora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0