Joel Kinnaman - Snabba Cash

Vi är hemkommna från kvällen bio och det är med en viss besvikelse. Jag hade stora förväntningar på filmen och den lyckades inte uppleva mina förväntningar. Sedan vet jag dom som verkligen tycker tvärt om. Jag tror jag håller mig till böckerna istället även om det är Joel Kinnaman som gör filmen se värd. Kul att han ändå fått sån stor roll, känns som vi kommer få se mycket mer av honom framöver och ja jag HOPPAS!


ohh my... Det är allt något speciellt med denna mannen, men jag kan inte sätta fingret på vad.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är lätt att vara efterklok vettu Tess :) är väl inte meningen att jag ska vara ute och få frisk luft och kondition ;) men gud, inte ska du få dåligt samvete ! Det var ju jag som inte orkade ta mössa på mig :p hihi. Puss

2010-01-21 @ 20:54:04
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0