Fina fina vänner

Ni vet vilka ni är och för mig är ni obeskrivligt värdefulla. Speciellt de dagar som allt känns som värst och svårast. Då finns ni alltid där tillhands. Idag är en sån dag och ni är enormt givmilda och ställer alla upp till tusen. Jag är så glad och rörd över hur fina vänner jag verkligen har! Jag hoppas att ni vet att jag finns här för er också oavsett tidpunkt på dygnet. Än en gång TACK!


Du är samtliga färger på livets pallet
Och när något känns fel kan du vända det rätt.

Du kan sången och texten i all min musik
Och för mig är du helt speciell och unik.

Ja du har blivit min vän och jag vet var du står
Det är du som finns kvar när de andra går



Kommentarer
Postat av: Syster

Jag älskar dig ! <3 PUSS

2010-02-01 @ 12:09:04
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0