Fajitas

Vi har nyss smält vår kvällsmiddag som idag bestod av supersmarriga kyckling fajitas! Hur gott som helst. Idag har det verit en lång dag för mig då jag lyckades missta min arbetstid och gjort mig klar till att åka till jobbet vid åtta. Plötsligt inser jag att jag börjar klockan elva så jag kunde tagit en lång sovmorgon. Istället blev det ett snabbt ombyte och en promenad till I2 skogen med Atlas. Väl på I2 mötte jag upp Adde och hans förra arbetskompis och hennes hund en labbe på 3 år som hette Alice. Där blev det förmiddagsbus och mer promenad runt en slinga i skogen. Atlas var helnöjd och framförallt väldigt förtjust i Alice... Nu ska jag ta mina ömma muskler (efter gårdagens badminton pass) i säng.

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0