En tur på stan

Vid lunch tiden mötte jag upp tre vackra arbetskamrater för lite lunch/mys på stan. Väldigt trevligt och kul att snacka ikapp lite om allt mellan himmel och jord. Jag köpte två nya matsakålar till Atlas på rean och sen köpte jag en present till min styvpappa som fyllt år det blev en finstickad halsduk från Brothers i en ljusgrå nyans. Det blev alltså några härliga timmar med dom fina tjejerna.


Vi möttes upp på Melkers och denna pastasallad slank ner i tre av fyra magar. Martina nöjde sig med en varm choklad.


Emma & Sandra                                                       Jag & Tinis


Tinis testar mask på Panduro                                   Sandra är så inne i allt pyssel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0