Badminton

Idag är det en helledig dag för min del. Vi började dagen med en skön sovmorgon, sedan pälsade vi på oss lite kläder och begav oss ut på en promenad till Gustavsberg (wåxnäs) där Addes mormor och morfar bor det tog ungefär 55 minuter idag då snön börjat smälta och det är svårt att få fäste. På jättensväg bjöds det på fika men för min del blev det en liter DEtox och ett äpple istället för dom där ljuvliga hembakade kakorna och bullarna som Birgit bakat. Är stolt över mig själv som inte gjorde ett undantag, nu kör jag stenhårt på det här.

Vi fick skjuts hem för jag blev lite frusen. Väl hemma bytte vi om till träningskläder och begav oss till racketcenter och körde ett svettigt pass badminton tillsammans. Riktigt nice och jobbigt med för den delen! Adde är ju superbra och van att spela denna sport men jag fick mig ett riktigt träningspass, och kul hade vi med :)

Nu blir det en dusch här och sen en till promenad med lilla A. Ikväll ska vi hinna med ett bio besök oxå tillsammans med Jocke Sara och Helena, det blir Snabba Casch och Joel Kinnaman i huvudrollen! Nöjd med min onsdag? Oh yes!






Kommentarer
Postat av: Hanna P

Heej! Låter som att du haft en trevlig dag! Och den blir ju inte sämre när du får se på Joel ikväll ;) haha, hoppad du gillar filmen, det gjorde jag iallafall. Annars så kan du hälsa alla på jobbet att jag har det toppen och jag hoppas att du har det lika bra :) puss o kram

2010-01-20 @ 16:59:21
URL: http://metrobloggen.se/hannapettersson
Postat av: Jossan

Jag vill också spela badminton, ta med mig nästa gång ! :D Om du tar bort de svarta ramarna runt bilderna så blir loggan lite snyggare när du lägger in den ;) ett litet tips om du vill ha ! PUSS

2010-01-20 @ 20:00:26
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0