Snowracer och första cykelturen

Attans vad härligt det är med snön ändå, speciellt när man kan njuta av alla vinteraktiviteter som man kan göra. Idag har jag, adde och lillebror åkte snowracer från höga höjder.. Fort gick det oxå! Vi fick jättegod laxlunch hos Mami och sen testade jag att låna en cykel och försöka cykla med Atlas. Det gick hur bra som helst och det var som om han aldrig gjort något annat. Det var jobbigt både för mig och honom att ta sig fram i snön men himla härlig aktivering och bra träning för honom då han fick hålla igång en bra bit. Vi han även med lite fika innan vi åkte.

Nu blir det ett rykande varmt bad för min del och sedan bär det av till Sandra för en schlager kväll! Tror vi blir några stycken så det är alltid mysigt. I morgon bitti har jag tagit på mig ett extra jobbpass då ska jag jobba 6-10 så därför blir det lugnt för mig ikväll.

Vi hörs i morgon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0