Snön är ändå ljuvlig!

Jag fick en bra start på dagen idag då jag tog mig en rejäl sovmorgon till klockan nio och sen blev det en härlig frukost som vi avnjöt i lugn och ro. Atlas fick smälta sin frukost och vid tio begav vi oss ut på en härlig promenad i vårt fina vinterlandskap. Vi gick runt kroppkärrskön och passade på att träna lite störning med Atlas. Vi fick några riktigt fina hundmöten också det var himla kul.

Strax bär det av till lillebror och Mami för lite laxlunch och pulkabus i snön. Innan det ska jag skura golven här hemma och försöka göra lite fint. Har köpt lite nya detaljer till lägenheten också som jag tänkte visa sen...

Ha en fortsatt bra dag så hörs vi ikväll!




Kommentarer
Postat av: Karin

Saknar er så!!

2010-02-06 @ 13:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0