Ridgeback + Sankt Bernhard = SANT

Det blev en visit hos min härliga jobbarkompis Helena som är hemma och är mamma ledig. Hon har det sötaste barnet jag någonsin sett. En riktig prinsessa!

Helena har ett till charmtroll och det är hennes Sankt Bernhards hund Bethoven. Han är helt ljuvlig och så fin. Underbart psyke och en rejäl krambjörn. det blev en lekdate och en promenad med dom ute hos henne på landet i Väse. Hundarna hade hur kul som helst fast Bethoven orkade inte lika mycket som Atlas det skiljer ju fyrtio kilo mellan dom!! Det blev många vilopauser i snödrivorna och Atlas bara försökte få igång honom hela tiden.
Jag avslutade min turné med att plocka upp min kära far på en promenad också runt i området där dom bor. nu är jag precis är hemkommen och jag ska packa lite saker inför i morgon. Skriver mer ikväll!

Hoppas ni mår bra!
Pusss

Här är några härliga bilder:


Underbara Bethoven










Kommentarer
Postat av: Tove

Åh, man blir inte mindre sugen på en voffsing när man ser sånt här! MYYH! Hoppas allt är bra med dig Tessan? Massa kram!!

2010-02-14 @ 16:20:34
URL: http://tbjorkenbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0