Rhodesian Ridgeback = Soldyrkare

Efter besöket på Clipodrom som jag visar er senare så blev det en tur till den soliga ön Hammarö till bästa Mamma och lillebror. Där tog jag och Atlas oss en rejäl promenad och jag mötte säkert femtio hundar och deras ägare som också passade på att njuta av det ljuvliga vädret. Det blev lunch och lite legobygge innan jag begav mig hemmåt igen. Snart ska vi åka till Andreas mormor och morfar och hälsa på lite, blir en fika och kanske en gemensam promenad innan solen tackar för idag.

Idag är det en hel vecka tills jag är ledig nästa gång så jag ska passa på att njuta fullt ut av dagen och vara ute så mycket som möjligt.

Vi hörs snart igen!






Mysigt värre!


Kommentarer
Postat av: K

Så fina foton hjärtat!



Sötste A:na - Albin & Atlas..



Saknar er!!



Love puss puss

2010-02-24 @ 19:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0