I LOVE YOU SEBASTIAN!

Där har ni min stora bekännelse, jag är förälskad i Sebastian det är alltså ingen ny kille jag träffat utan hårvårdsserien Sebastian! Den luktar ljuvligt himmelskt och jag har idag blivit tre produkter rikare till min samling av dessa skönheter i badrumsskåpet.Mitt hår blir som förfört av dessa produkter.

Jag gjorde inget drastiskt med håret idag hos Pia utan det blev bara till att fixa utväxten, nu är jag lite uppfräschad i hårbotten och den hemska utväxten är borta. Min lediga dag har förövrigt varit alldeles perfekt då jag hunnit med en massa och framförallt hunnit vara ute mycket med Atlas och aktiverat och busat en hel del. Nu är det som jag skrev i ett tidigare inlägg många dagar kvar och många tuffa jobbpass kvar tills jag är ledig nästa gång. I morgon efter jobbet ska vi kika på ett annat hunddagis som för tillfället verkar ha fullt men jag vill kolla hur deras upplägg är, berättar mer i morgon!

Innan sängdax ska jag hinna med att bada Atlas i hans schampo och det ska verka i 10 minuter, då ska han stå upprätt och stilla. Riktigt bra passivitetsträning, jag kör med klicker i badrummet och han står i badkaret så snällt. Ikväll ska vi nog köra lite kontaktövning då jag klickar och han får riskaka när han ger mig kontakt.

Hoppas er dag varit bra!
Godnatt!

Schampo 300:- Balsam 290:-

När jag köpte produkterna ovan så fick jag med en volym spray på köpet! Lyckan är total!

Beskrivning: Låt håret ta plats med teknologi som ger volym ända från hårbotten och som på bästa sätt kombinerar fantastisk volym med sensuell mjukhet. Skapar volym från hårbotten och ger en definierad stadga som håller samtidigt som mjukheten bevaras. Innehåller naturligt bambuextrakt och ger värmeskydd.



Kommentarer
Postat av: Anna

Vart kan man köpa den hårdvårdsserien? Skulle behöva något nytt känner jag :) Kramar!

2010-02-25 @ 09:16:24
URL: http://annahook.blogg.se/
Postat av: Pia

Svar: TACK för din kommentar i min blogg! :) Var så god kring tipsen!:) Nej, jag bor i Norrköping. Jag har en snart 2 år gammal Golden Retriever som heter Hamlet. Vad skönt att det har ordnat sig med hunddagis. Tack detsamma! Kram Pia

2010-02-25 @ 21:39:30
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0