Gomorgon kyliga Tisdag!

Jag är sjuk.. igen! Har en förkyldning som håller på att bryta ut. Det är ju sådär kul att jag är sjuk så ofta. Tror jag får köra en detox kur igen för det var himla bra kändes som om alla basilusker höll sig borta då. Jag är precis inkommen från vår morgontur och innan det hann jag skjutsa A till tåget, han ska på utbildning i Stockholm i tre dagar med sitt nya jobb. Jag saknar tiden då vi fick åka på utbildning med jobbet, bo på hotell och träffa nytt folk, lära sig en massa spännande saker allt detta gjorde vi under tre månader!

Idag och i morgon jobbar jag kort dagar för att kunna ta hand om Atlas. Klockan åtta ska jag lämna honom hos Jacob som är så super super snäll och ställer upp! Atlas älskar Jacob och känner sig trygg hos honom eftersom han passade honom när han var valp också.

Hoppas ni får en bra dag idag!


Kommentarer
Postat av: Louisa

Är Jacob singel? :)

2010-02-09 @ 19:21:53
Postat av: Sara

Hoppas att du mår bättre idag gumman:) Många kramar!

2010-02-10 @ 07:30:34
URL: http://wahlstedt-wahlstedt.blogspot.com
Postat av: Josefine

Hej Tess ! Jag kan ha tipsat Frida igår om att hon ska skicka ett mail till dig på IKEA, hon sökte jobb nämligen och dom frågade om de kunde prata med dig :p sorry ! Men du kan väl slänga mailet om det är så ;)

2010-02-10 @ 13:02:49
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Malin

jahaa.... är det du som kidnappar jacob ffrån skolan. ;O

2010-02-10 @ 19:57:44
Postat av: Tess

Hahah mallan: det är hans eget val, jag försöker stötta honom så att han tar tag i sina studier..



Louisa: Ja han är singel, vill du ha hans nummer? Maila mig på [email protected]

2010-02-11 @ 15:45:59
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0