Vingåkers factory outlet

När vi vaknade av regnets smattrande på sovrumsfönstret så bestämde vi oss för att vi ville göra en utflykt. Älskade Elin hakade på och efter några timmar i bilen så kom vi äntligen fram till vingåker och deras outlet. Det blev en del shopping även på denna outlet och denna gång handlade jag ett regnställ med jacka och byxor. Sen hittade jag ett träningset med en tjockare huvtröja och ett par sköna byxor till från casall. Jag tänker såklart på att köpa kläder som jag kan ha när jag är ute med Atlas. Det blev bara svarta saker för det praktiska tänket och för att man aldrig tröttnar på svart - tack för tipset Elin! Adde hittade en del grejer han oxå och Elin handlade mest inne på Iittala outleten som låg i byggnaden brevid. Där köpte jag åtta nya Höganäs koppar och en brödkorg.

Atlas har varit med och åkt bil idag så nu har vi svidat om här hemma och resten av kvällen kommer spenderas i hans anda, alltså mycket lek  lite träning och en rejäl promenad!! Men han är så oerhört snäll och duktig att ha med sig så det är en fröjd att äga hund just nu!

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda M (via iPod)

Härligt att höra att du är så nöjd med Atlas! Kan tro att han är supernöjd med sin matte också!

2010-08-09 @ 22:01:43
Postat av: Tess

Åh tack söta du! Jag hoppas att han är det :) Har du fått mitt mejl? :) Hoppas allt är bra med er! Kram

2010-08-10 @ 14:28:06
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/
Postat av: Linda M (via Ipod)

Jag har fått mailet, svarade på det i söndags..

Kram

2010-08-11 @ 21:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0