Söndag

Idag är det precis en vecka kvar på min semester, en vecka utan vidare planer. Jag kommer vad jag vet spendera den på hemmaplan. Det bästa med den här veckan är att min allra bästaste Elin kommer hem från sitt Halmstad. Det ska bli oerhört mysigt att få lite kvalitets tid med henne.

Idag ska jag faktisk plocka och fixa lite här hemma, jag ska rensa lite i gardeoroben och i mina underklädeslådor. Atlas hundskåp ska få sig en omgång oxå. Jag har redan slängt igång några tvättmaskiner och känner att det här kommer att bli en produktiv Söndag.. tyvärr utan sol som det ser ut...

Ha en bra dag!!


Välkommen hem min partyhoppa!

 




Kommentarer
Postat av: Elin

TACK min älskade!! Imorn ses vi! :-D

2010-08-08 @ 20:58:46
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0