Nu åtta kilometers promenad till Skåre!

Jag får med mig bästa Mallan på en lång promenad till Skåre där jag ske hjälpa svärföräldrarna att fortsätta fixa på deras hus. Tror att det för min del blir att måla lite. Det är kanon för Atlas att få en så lång och skön promenad i högt tempo. De har nyligen lagt en ny cylekväg längst råtorp förbi bryngfjorden och sen till skåre. Man går längst med klarälven nästan hela tiden.

Hoppas ni får en bra dag!!

Jag tror att vi skippar stavarna, det blir svårt med hunden i ena handen

 




Kommentarer
Postat av: Pia

Det kan nog gå att gå med stavar om du skaffar midjebälte till Atlas och dig. Jag har ett sådant som Hamlet får gå i när jag behöver ha händerna fria.:) Ett tips bara! Kram

2010-08-07 @ 19:11:07
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0