Ljuva ting

Vill tipsa er om en hemsida med mycket fina saker för ditt hem, för er som gillar den stilen vill säga. Min inredningsstil varierar väldigt då jag gillar att blanda moderna grejer med fynd från förr. Det får gärna gå i den lite mer lantliga stilen och gärna vara aningen romantiskt. Min kära sambo gillar inte det lantliga på samma sätt som jag så om han får välja så ska det gärna vara mycket svart och vitt och mer stilrent. Vi tycker lika till viss del..

Jag funderar på att klicka hem dessa fina saker, The burken har jag redan och jag älskar den!




Klicka på bilderna för att komma till butikens webbshop
Alla saker är från Nordljus Home


Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, gör det! Jag köpte mitt magbälte på Djurmagasinet! Det är jättebra! Vilka fina saker du funderar på att klicka hem! Gjört!:) Kram

2010-08-08 @ 15:22:01
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0