Kärt återseende

Igårkväll fick jag äntligen träffa kära Karin igen efter hennes två veckor i Florida USA. HOn var brun och fräsch och det strålade om henne sådär som det gör när man varit borta och man är sådär skönt nöjd över sin upplevelse och oxå den över att vara hemma. Hennes hundar var hur glada som helst och det va underbart att se dom och pussa på dom igen. Atlas var lika lycklig han över återseendet av våra vänner. Karin hade med sig en riktig goodiebag till mig och jag blev såå glad, så himla snällt! Jag fick se massa fina kort som hon tagit och så hann vi med en fika innan vi bagav oss ut i skogen så hundarna fick busa. En toppenkväll!

Massa härligheter!



Kommentarer
Postat av: Karin

Åh sötaste underbara älskade du!!

puss

2010-08-31 @ 17:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0