Hundträning

jag är precis hemkommen från vår träningsdate med Linda & Charlie. Min tanke var mest att vi skulle agera lite störning till dom vilket vi gjorde men vi fick samtidigt själva chansen att träna lite och speciellt testa några agility hinder. Atlas är totalt orädd och han tycker verkligen att det är roligt! Vi har ju inte testat så många gånger tidigare men idag är det konstaterat, vi måste börja med den här sporten det är hur kul som helst!! Det var oxå väldigt roligt att se Linda & Charlie in action de har så fin kontakt med varandra och samspelet är så mjukt och inspirerande! Det märks att dom har kul ihop :)

Nu ska jag kasta i mig en macka och sen blir det en powerwalk med Mallan..
Hörs senare



Duktiga!




Såå kul!


Kommentarer
Postat av: Linda

1000-tack för idag Tess!

Ni ordnade perfekt träning för oss idag - precis vad vi behövde!!

Och du bara måste börja köra agility med Atlas - han är grym på det och det syns att han älskar det!! Kram!

2010-08-26 @ 12:54:50
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Anna

Jag vet att det ska startas en grundkurs snart på Hammarö om du är intresserad ;) Jag och Silver har tänkt testa på också! Kramar!

2010-08-27 @ 19:30:14
URL: http://silver-bullet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0