HUND SAKNAS - NU ÅTERFUNNEN

En kille stoppade mig igår eftermiddag och frågade om jag sett någon lösspringande hund. Det hade jag inte men jag skulle hålla ögonen öppna. Jag och Andreas gick i området Norrstrand där hunden försvunnit och letade i nästan tre timmar. Hunden är av rasen shetland sheepdog 1år och tre månader. Han är reserverad mot människor och håller sig gärna undan. Om någon läsare bor i karlstad och ser en ensam hund så ring polisen på 114 14 så han får komma hem till sin familj som letar febrilt efter honom.

Det gör så oerhört ont i mamma hjärtat jag kan bara tänka mig att det var Atlas det handlade om. Det är en så fruktansvärd känsla. Teo som hunden heter är fortfarande borta och dom är tacksamma över all hjälp dom kan få om det är någon som sett något så skriv en kommentar här så kan jag ringa dom..

En Shetland sheepdog ser ut såhär.

Detta är inte den saknade hunden men han ser ut ungefär såhär i färgerna.

Teo är återfunnen och mår efter omständiheterna bra!


Kommentarer
Postat av: Marieh

Vad skönt att de hittat honom! Det måste vara helt fruktansvärt att vara med om något sånt där! Vet inte vad jag skulle göra om det hände mig och Meggie liksom.

2010-08-31 @ 22:23:37
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vad skönt!

2010-09-01 @ 09:27:34
URL: http://www.kennelblagul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0