Frukost

Jag och min bättre halva har precis avnjutit en god frukost tillsammans. Det är som de tidigare två veckorna mulet ute och jag börjar inse att det inte blir mycket bättre väder än så här för mig på min semester. Det känns ändå helt okej jag är nöjd och utvilad ändå, vi har ju gjort så mycket saker tillsammans och verkligen utnyttjat dagarna.

om en liten stund ska vi ta en promenad bort mot Gustavsberg där Andreas underbara mormor och morfar bor. Vi ska bli bjudna på nybakad blåbärspaj lagom till elva kaffet. Resten av dagen är oplanerad men jag tror och hoppas att det blir en kväll med goda vänner?!

Nya snygga servetter från IKEA


Kommentarer
Postat av: Ida

Snygga servetter! Vad kostade dom? Finns det andra färger? Fin blogg btw!

2010-08-10 @ 14:29:02
Postat av: Tess

Hej Ida!

Tack för kommentaren! Dom kostade 19:- och finns i andra färger oxå men jag gillade bäst dom här!

2010-08-11 @ 17:27:14
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0