Valborgsfirande

Ikväll blir det en mysig och väldigt lugn valborg då Karin och hundarna kommer för att äta middag med oss. Innan middagen blir det en tur till kalvholmen där vi ska låta hundarna leka lite.

I morgon är det jobb för oss igen då både jag och Andreas är inne och jobbar extra. Vår prins får mysigaste sällskapet av sina bästisar hos Karin under morgondagen.

Idag fick jag även plocka årets första fästing! Gah vad jag hatar dom, det är så jävla vidrigt. I år ska jag faktiskt vaccinera mig mot TBE även fast jag har väldigt svårt för att ta en spruta så är det ju värt det med tanke på att jag förra året hade en hel del som kröp på mig!

Jag önskar er en väldigt härlig valborgsmässoafton!
Puss&Kram


Lets sjunga in våren


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag hatar med fästingar! Frontline kommer sättas i Hamlets päls. Kram

2010-05-01 @ 10:27:38
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com
Postat av: Jossan

Usch för fästingar !! Hoppas att ni hade en mysig valborg :)

2010-05-01 @ 15:24:02
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0