Vackra söndag!

Igår var det tjejkväll hos Teresia, det var en bunt härliga tjejer, supergod mat som fina Teresia bjöd på och det var härligt med några glas vitt. Nu är jag och Atlas precis hemkommna från en lååång morgon runda i det vackra vädret som karlstad bjuder på idag. Men för min del blir det jobb idag och jag ska faktiskt göra mig i ordning strax.

Just nu är jag i valet och kvalet om jag ska vara duktig att cykla till jobbet idag på Addes cykel som har på tok för hög sadel för mig. Jag har annars ett bekvämt alternativ att ta mig till jobbet idag och det är att få skjuts och sällskap av bästaste Sandran. Ni kan säkert räkna ut vad alternativet blir, klart Sandra måste få sällskap!

Idag kommer min fina syster och hennes Jonas och passar Atlas när vi jobbar, så snällt, vad vore vi utan er?!
Vi hörs ikväll!
Ni som kan NJUT AV SOLEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0