Fairway, tee, par, birdie, green,

Idag har jag namnsdag och jag har nog aldrig blivit så uppvaktad på en vanlig namnsdag som idag. Det började med att jag fick en bukett blodröda vackra rosor av min bättre hälft jag blev super glad det är så mysigt att få blommor. Sedan har jag fått massa gulliga sms och folk på jobbet har grattat.

Efter jobbet kom Andreas och hämtade mig och vi åkte direkt till bryngfjordens golfbana där Andreas skulle påbörja sin första fadderrunda då han idag klarade sitt golfteori prov med bara två fel, så hilma duktig! Det har alltså varit en lång kväll för mig och Atlas som har gått med alla dessa timmar men det var himla bra träning då passivitet inte är Atlas starkaste sida sedan var det kul att se dom spela och Andreas gjorde en riktigt bra första runda. Jag fick öva på att vara konsekvent och jag är väldigt nöjd över övningarna vi gjorde. Man ska ju vara tyst och visa hänsyn på golfbanan och tydligen stå stilla så man inte stör, Atlas pep och pep och tyckte så synd om sig själv men efter ett tag insåg han att han faktiskt inte skulle vinna den kampen.

Hoppas ni mår bra!
Nu ska jag sova!


Lena och Andreas

Närbild

Surisen


Kommentarer
Postat av: Josefine

Nu kanske du lär dig vad en "caddie" är för något tess ;)

2010-04-27 @ 11:52:19
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0